Friday, April 30, 2010

dey!!! yip pooodayy nale ama kris tum ha nam ha!!!

hari ni, aku masih duduk sendiri memikirkan masa depan aku..jangan risau..so far xder masalah ttg masa depan..segala perancangan telah dibuat dengan syurga aku. cuma aku geram bila ada tangan-tangan dan lidah-lidah busuk berkata-kata sambil merembeskan bauan busuk yg mencemar ruang udara buih hidup aku. tapi cam biasa..aku hanya diam membatu..hanya mampu melihat telatah mereka dan mendengar kebisingan mereka, kadang-kadang aku rasa cam nak baling jer batu kat diorg tuh..tapi dah diorg camtuh, jadi aku pun x leh nak buat apa..kalau aku baling molotov sekali pun..diorg tetap akan bising dan riuh. aku rasa monyet-monyet di hutan lebih cool, malah lebih rasional dari diorng nih. kononnya tindakan mereka dan cara mereka berfikir adalah yang terbaik..ya~! mmg terbaik~ aku x nafikan...ianya terbaik untuk dijadikan tuak yang memabukkan diakhirannya..mula berkata tentang sesuatu perkara yang..hermm entah la..aku rasa diorg nih nak perhatian sebenarnya...culture shock...nak rasa lebih cool dr orang lain..orang lain x boleh lebih dari diorg..jadi nak membebel banyak..lantak diorg la...nak guling ker..nak lari laju-laju ker..lantak la..yang penting jgn sampai pecah buih hidup aku diorg buat...sebab time tuh..bukan saja molotov..malah..aku xkan biarkan buih kehidupan diorg berterbangan bebas. xperla..walaupun aku nih anti-hero...tapi kdg2 cam kelakar la plak bila time-time x besh dtg..aku selalu berkata "biasalah..hero kalah dulu" poodah chit~!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home